Azizanismail: i'll fight till death

i'll fight till death

Wednesday, April 8, 2009


agak terkilan jugak bila rasa semua org buat tak perasan yg aku sorg2 cuba bangun dari pelbagai cabaran dunia yg tk pernah adil utk aku ni.byk kali aku bangun bila jatuh, tk kira ape cabaran pun, tapi kali ni aku bukan jatuh biasa.kali ni mungkin aku boleh ckp yg aku dah pun jatuh tersungkur tenggelam dalam lubuk busuk ciptaan org sekeliling aku.aku cuba bangun gagahkn diri, tapi tetap tak terbangun gagah seperti dulu.dah mcm-mcm aku redah tp aku tk pernah rasa kalah mcm ni.dah mcm mcm dah, tp korang still tk boleh jatuh give up kan aku kan.cukuplah korang nk buat cerita bukan bukan.mungkin aku dah pernah ckp aku dah rasa menyesal, tapi aku tk pernah menyesal dgn apa yg aku buat.dua pilihan yg mungkin tuhan bg kt aku skrg ni, "give up or fight back eventhough i can't win it anyway".i've no idea nk tulis ape lagi.bg orang orang yg mungkin sama keadaan mcm aku, jom kita lawan balik dan tunjukkan balik dkat dunia ni.bukan menang atau kalah yg jadi sasaran, tapi adakah kita tamatkan dgn kuat atau lemah.korang lemah? tak kan, kawan kawan aku semua tk pernah lemah, jom kita lawan balik ape segala masalah cabaran dunia ni.thanks alot kpd korang yg backing up aku dlm ape masalah pun, aku janji tkkan give up.

here a video to give you guys some motivation.focus tgok kt video ni, jgn dgar music ke ape ke.mesti terdetik kt hati korang utk jd lagi kuat.kalau korang tak sebak tk tau la.




one of my idol in photography wrote something at his blog, and he makes me felt stronger to fight back all my problems.thanks SN