Azizanismail: blue is the colour

blue is the colour

Thursday, May 7, 2009



wok, sorry lah aku memang tak puas hati kali ni hehehe.lu orang bikin hidung wa bedarah je annn ann annn annn.okay, FINE Chelsea tak layak ke Final (bukan KALAH tapi tak layak mengikut system 'away goal').itu pon 'unfair game' lagi.dan memang terbukti bukan mengikut perasaan je chelsea nak memekak, terbukti dengan jelas dan disokong oleh 99.9%(aku rasa 100% kot sebenarnya) pengulas dan professional punya org dalam football ni.aku ok je.tak bermaksud chels ni tak layak NOOB kan.they were fucking awesome mahn! both team memang superb ar.terbaik wok. tapi aku pelik ada segelintir tuh, dah lah KALAH, bapak ar macam ayam sial adoyai.line line pekan nenas je kot aku rasa.dah tu nak memekak lagi.agak agak la weii.kena titik je sial.korang tgok balik ulangan kasi tgok macam ayam ke tak team korang eh.tak pun mcm orang kene pig flu main bola hehehe.

hah ni aku belanja korang eh, bg tgok video percuma.sedih je aku tgok hishhh, kalau aku malu kalah mcm ni, dah ada chance leading 2 gol pun mcm ayam tk boleh nk maintain.haha.kena gol macam main dgn anak keladi la pulak hahaha.senang senang je nak gol balik, haha.









Chelsea were denied four penalty games during the match and referee Tom Ovrebo is said to have admitted he made mistakes to UEFA officials after the game.Sorry to say, Tom Ovrebo you are fucking NOOB.Ada 3 chance terbaik ar untuk score, memang terbaik la wok, confirm begoyang punya jaring gol barca, tapi diorag buat fault lepastu rilek je, tk de pape.
asal nak gol je buat fault taik.memang taik ar ref tak buat ape.diorg(barcelona) sdiri mengaku diorg menang pun dgn sedikit luck yg berpihak kat diorg pasal ref bodoh tu.semua org dlm bola sepak dunia nih mmg mengaku kecewa ar dgn keadaan game awal pagi tadi.so, tak payah nk kecah dah kalah tu kalah laa.aku tk bising pun chels TAK LAYAK, simpan dalam sudahhh.

hah ni amik kau, hang pa suma boleh tgok, tk puas hati tgok dua kali.





Fact :

Ovrebo, 42, works as a psychologist outside football. In Euro 2008, the Ital­ian Football Federation demanded an apology from UEFA after he controversially ruled out a goal by Luca Toni in Italy’s match against Romania.

Afterwards, Ovrebo admitted he had made a mis­take and was not assigned any more tournament matches.






The way he refereed the match was not the most correct one. He should never referee again. There is nothing to say about Barcelona's goal, but there were penalties that were not awarded.That was fucking unfair game mahn.

tak puas hati lagi pergi search sendiri pasal kontroversi nih (:

hehe, maaf ampun kalau tekasar bahasa haha, saja je lepas geram pasal bola.dah lama tak ngutuk orang, asik aku je yang kena haha.tapi wa memang respect CALSBERG ngan BARCA wokkk, korang terbaik.tapi samsung mobile tetap wa sayang ar.fly emirates memang wa tk amik tau bahahaha.AIG lu orang byk kulang ajar nanti kau aku ajar.